關於我自己

我們會Tailor-made婚紗,Tailor-made花球! 可有想過Tailor-made Honeymoon? (Memorymoon是Honeymoon Planner,只替新人計劃行程,**代搜尋及聯絡合適民宿、酒店、機票、交通等。但不是旅行社,不會代付款)

18.1.09

馬爾代夫2009

Hi CC,

一番黎就收到你email, 好開心~ 好想話你知, 我地成個honeymoon都玩得好開心, 好sweet!

我地住左3晚Beach Bungalow 加3晚Water Villas. 我地真係玩左好多水上活動, 潛水, 浮潛, 滑浪風帆, Sailing (Cataraman).

呢個安排, 好適合我地, 亦係我地呢個trip最滿意的地方~

Adaaran 既海底世界好靚, 好多魚魚, Water Villa 0個幾日, 我地幾乎每天都浮潛呢~
Water Villa 的食物好好, 管家好nice~ 最後一晚, 佢地送左一個dinner 俾我地, 好意外, 令我地有一個圓滿的蜜月~

我知你已經有好多馬爾代夫的靚相, 等我send 一0的我地玩Activities 同海底的相俾你~ 希望你鐘意啦~ (See attached)
我有寫遊記架~ 有時間去睇下呀~

http://www.evvini.com/honeymoon/maldives.htm


個熊仔, 係第一天Water Villa 送既, 好貼心的service, 我將它帶左番香港, 就好似帶左好多回憶回來~ :P
祝生意興隆!

Best Regards,

Mrs Chan & Mr Chan

(Memorymoo轉載自E-mail)

沒有留言:

張貼留言

歡迎你的留言, Memorymoon將盡快回覆